
Imitacijos PRINCIPAI
- Paremta situaciniu valdymu, t.y. rezultatai priklauso nuo ekonominių rinkos rodiklių ir konkurentų veiksmų.
- Aplinka atitinka verslo sąlygas Lietuvoje (2004 – 2012 metais).
- Apima 4 ekonomikos vystymosi etapus: augimą, klestėjimą, krizę, atsigavimą.
- Komandos konkuruoja tarpusavyje vykdydamos mažmeninę prekybą.
PRIEŽASTYS, sąlygojusios imitacijos atsiradimą
- Nepakankamas jaunimo ir visuomenės suvokimas ir žinios apie savo verslo galimybes.
- Valstybės veiksmų, skatinančių verslumą, koordinavimo ir stebėsenos nebuvimas.
- Tinkamos pagalbos jaunimo verslo pradžiai ir plėtrai trūkumas.

NAUDA
- Jaunimas ekonomikos išmoksta praktiškai ir linksmai;
- Jaunimas raginamas inovuoti, ieškoti bei priimti nestandartinius sprendimus;
- Jaunimas turi galimybę išbandyti ir suprasti kaip veikia įvairios strategijos;
- Jaunimas turi galimybę pagerinti veiklos planavimo ir finansų valdymo įgūdžius;
- Jaunimas geriau pažįsta save, ugdomos socialinės kompetencijos ir mokomasi komandinio darbo.
UGDOMOS SAVYBĖS
- Lyderystė
- Verslumas
- Kritinis mąstymas
- Finansų valdymas
- Karjeros vizija
- Planavimas
- Darbas komandoje
- Sąžininga konkurencija
- Atsakomybės prisiėmimas

Mokymosi proceso STRUKTŪRA
- Sukurta taikant inovatyvų mokymo metodą.
- Verslo imitacija pagal Lietuvos rinką.
- Sėkmė priklauso nuo komandos bei konkurentų priimtų sprendimų ir situacijos rinkoje.
- Supažindinama su įmonės kūrimo principais, skatinamas inovatyvumas.
Naudos kryptys
- Integracija į metodinę medžiagą
- Užklasinė veikla, seminarai, konkursai
Mes SIŪLOME:
Šią programą jau naudoja: Vilniaus universitetas, Šiaulių valstybinė kolegija, Vilniaus kooperacijos kolegija, Vilniaus verslo kolegija. Taip pat 9 profesinės ir vidurinės mokyklos, pavieniai, verslu besidomintys asmenys.
Puslapis internete: www.educationbygame.com
Išbandyti galite parašę mums: info@concurens.lt
Pristatymas: Mano verslas.AM.